.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟

*سوژه هایی که جریان انحرافی در دستور کار رسانه ای خود قرار داده، شباهت بسیاری با گزارش ها و مستندات اخیر بی.بی سی. دارد. بی بی سی اخیرا مستندهای متعددی درباره موسیقی،ماهواره،طرح عفاف و حجاب،سپاه پاسداران، ولایت فقیه ، مرجعیت و روحانیت پخش کرده است.


* محمد خاتمی، خوئینی ها و موسوی بجنوردی اقدام به راه اندازی اتاق فکر اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات نموده اند. در اولین جلسه این اتاق مقرر شد از یونسی به عنوان دبیر جلسه دعوت به عمل آید. خوئینی ها در اولین جلسه به خاتمی گفته" شروط تو حالت درخواست از نظام دارد و این به نفع پایگاه اجتماعی ما نیست." خاتمی هم پاسخ داده با یکدندگی نمی توان از نظام امتیاز گرفت .

* سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در حالی انجام شد که دنیای غرب، دولت ها و مردم خاورمیانه همه منتظر حمایت جدی و صریح نماینده جمهوری اسلامی از موج بیداری اسلامی در منطقه بودند. متاسفانه رئیس جمهور به صورت گذرا و حاشیه ای از بیداری فطری سخن گفت .

*با هماهنگی بانک صادرات و وزارت اطلاعات، امیر منصور آریا روز دوشنبه 17 مرداد در محل بانک صادرات در برج سپهر دستگیر می شود .

*جریان انحرافی که از افشاگری رسانه های اصولگرا به شدت نگران است، اخیرا روی به تهدید اصولگرایان آورده و از طریق ارگان مکتوب دولت اعلام کرده 14 هزار سند درباره 314 نفر از منتقدان جریان انحرافی را منتشر خواهد کرد .

*سعید لو معاون امور بین الملل رئیس جمهور مسوولیت ساخت اجلاس سران غیرمتعهد ها در اصفهان را برعهده گرفته است. پیش از انتصاب سعیدلو به معاونت بین الملل ، محمد رضا رحیمی امور بین الملل ریاست جمهوری را انجام می داد که با انتصاب بقایی به عنوان معاون اجرایی و سعید لو در معاونت بین الملل، رحیمی به نیروی کم کار دولت تبدیل شده است .

* جریان انحرافی روی یکی از سفیران کشورمان در کشورهای همسایه سرمایه گذاری کرده است . چند هفته دیگر ماموریت 5 ساله این سفیر اصلاح طلب پایان می یابد اما این جریان درصدد تمدید دوره سفارت این فرد است.این سفیر قرار است به عنوان سرپل جریان رسانه ای این جریان در منطقه عمل کند .

*شنیده ایم فردی به نام"درمنی" که 850 میلیارد تومان بدهی بانکی دارد با ارسال نامه ای به مسوولان مربوطه درخواست مساعدت و مهلت نموده است .


*برخی روحانیون حوزه علمیه قم با انتقاد از سیاه نمایی سریال ستایش درمورد حضانت پدر بزرگ، معتقدند این حجم از سیاه نمایی علیه یکی از دستورات فقهی در رسانه ملی جای تامل و بررسی دارد.


*پس از ناکامی غرب در تحریم جمهوری اسلامی ایران، آمریکایی ها دور جدیدی از تلاش ها را برای صدور قطعنامه حقوق بشری علیه کشورمان آغاز کرده اند تا شاید در آستانه انتخابات مجلس بتوانند به پادوهای خیابانی شان روحیه بدهند .

* محمد خاتمی در جلسه اصلاح طلبان گفته اگرچه به دلیل چندپارگی ارگانیک اصلاح طلبان امید چندانی به موفقیت ما در انتخابات مجلس نیست، اما نسبت به بروز اختلافات جدی در میان اصولگرایان امیدواریم و این امر می تواند به ما در تصاحب کرسی های مجلس کمک کند .

*علیرغم گذشت شش ماه از سال 90، بودجه فرهنگی کشور هنوز ابلاغ نشده است. بسیاری از کارها و پروژه های فرهنگی تعطیل و برزمین مانده است.مدیران فرهنگی نیز بلاتکلیف مانده اند.رئیس جمهور پیش از این قول داده بود تا پایان شهریور این بودجه را ابلاغ کند .

* در جلسه علمای بلاد سراسر کشور که به میزبانی آیت الله مهدوی کنی برگزار شد، مقرر شد هر استان به صورت مستقل اقدام به تشکیل جامعه روحانیت با استفاده از الگوی جامعه روحانیت تهران نماید .

*یکی از کارچاق کن های تقسیمات کشوری دستگیر شده است. وی متهم است با دریافت پول از افراد ذینفع،لابی های گسترده ای را انجام می داده است .


*کارشناسان سیاسی منطقه معتقدند پس از سرنگونی عوامل آمریکا در مصر و تونس، اوج درگیری در هفته های آینده معطوف به یمن و در نهایت سرنگونی حکومت دست نشانده غرب در این کشور خواهد شد. تعداد زیادی از انقلابیون یمن در روزهای اخیر مسلح شده اند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد علوی 3 مهر 1390
درست نیست با سیاه نمایی سخنان شجاعانه رئیس جمهور شجاع و مردمی کشورمان رو اینگونه جلوه بدیم
ایشان با نطق بی بدیل خود در مورد مدیریت جهان دنیا را انگشت به دهان کرد ولی چندی در داخل قصد تخریب ایشون رو دارند
چیزی از دوست داشتن ایشون کم نمیشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.428 seconds.